יו"ר ההסתדרות מכחיש: "השביתה לא תואמה עם רה"מ"

איתי גדסי No Comments on יו"ר ההסתדרות מכחיש: "השביתה לא תואמה עם רה"מ"

לאחר שיו"ר ועד עובד רשות שדות התעופה הודה כי השביתה במשק ביום ראשון תואמה מול לשכת ראש הממשלה, יו"ר ההסתדרות אומר כי לא היה שום תיאום, וכי הפרסום שקרי לחלוטין

ארנון בר דוד צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום בבוקר פורסם כי יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה פנחס עידן אישר כי השביתה עליה הכריזה ההסתדרות ביום שני האחרון, תואמה עם לשכת רה"מ.

מנגד, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד התייחס לפני זמן קצר ל"פרסומים השקריים מהימים האחרונים לפיהם נטען על כך שהשביתה במשק תוכננה ותואמה מול לשכת ראש הממשלה נתניהו" כדבריו.

בר-דוד אמר: "למעלה משלושה עשורים שאני מקדיש את חיי לשירות הציבור ומה שתמיד מנחה אותי בהחלטותיי היא טובת המדינה. תמיד הייתי ולנצח אשאר החייל מספר 1 של מדינת ישראל. ההחלטה שקיבלתי להשבתת המשק היא מהקשות שידעתי – ולו מתוך ההכרה בגודל האחריות שמונחת על כתפיי".

"זו הייתה השביתה הראשונה בתולדות המשק הישראלי שבה ניצבו לצד ההסתדרות ראשי המשק ומנהיגי המגזר העסקי. האגדה שנרקמה על כך שהשביתה תוכננה או תואמה מול לשכת ראש הממשלה היא טענה משוללת יסוד, בדיה עיתונאית שאין בינה לבין האמת מאומה. ההסתדרות תמשיך לעמוד כחומה בצורה למען החברה הישראלית, ותפעל בכל הערוצים שעומדים לרשותה נגד הקיטוב ולמען איחוי הקרעים בעם".

מהליכוד נמסר: "לא רק שראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה לא היו מעורבים בשביתה של ההסתדרות, הם התנגדו לה בתוקף והבהירו זאת ליו״ר ההסתדרות ולרעייתו בשיחות טלפוניות לאחר שהשביתה פרצה. הם אמרו שהשביתה היא טעות חמורה שפוגעת באזרחי ישראל ושהיא צריכה להיפסק מייד".



0 תגובות